Organul se alimentează

Am intrat la benzinărie să alimentez. Toate pompele ocupate. M-am așezat la una unde tocmai alimentase un Logan MCV de poliție, din ăla cu radar nou. Stau cuminte vreo 5 minute. M-am gândit că e vre-un tip care-și cumpără rovignetă și de aia durează așa mult până se întoarce organul. Între timp celelalte pompe se eliberau și alte mașini alimentau... Zic că nu face să dau cu spatele și să intru la altă pompă, că acuși vine milițianul...
Și vine într-un final... Calm, încet și fără chef de viață, vine cu o cafea într-o mână și un  bidon de plastic în cealaltă, de mi se făcuse teamă că e Furadan...Pune cafeaua pe mașină și bea din bidon câteva guri... Se bagă în spate unde nu știu ce freca pe acolo... Mă gândesc că-și așteaptă colegul... Îi dau un claxon timid și-i fac semn cu mâna la ceas... Se uită la mine apoi la numărul mașinii... La fel de încet și de calm se așază la volan, se șterge cu un șervețel și pleacă eliberând pompa dar și cafeaua care s-a vărsat pe luneta din spate...
Eu cred că nu era un polițist ci un bou transformat în organ apărător al drepturilor cetățeanului.


|

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu